Masz problem z erekcją? Zmień dietę!

Jeśli obserwujesz u siebie częsty brak lub zbyt krótką erekcję, być może zaczyna się problem, z którym będziesz musiał wziąć się za bary. Erekcja może szwankować przejściowo i ma to miejsce w jakichś szczególnych sytuacjach. Gdy sytuacje te miną, wszystko wraca do normy. Przejściowe kłopoty z erekcją ma prawie każdy. Powodem do niepokoju są kłopoty ze wzwodem, które pojawiają się niezależnie od sytuacji zewnętrznej i nie mijają po wielu tygodniach. Problemy tego typu wręcz nasilają się i wtedy naprawdę nie ma na co czekać. Jeśli masz kłopoty łóżkowe, wiedz, że nie jesteś jedyny. Kłopoty tego typu mają miliony mężczyzn na świecie. Większość wstydzi się o nich mówić, bo sprawność seksualna uważana jest za najważniejszy atrybut mężczyzny. Analizując swoje kłopoty w sypialni, zacznij od wieku. To ile masz lat może wstępnie wskazywać na źródło problemu. U mężczyzn w wieku do dwudziestu ośmiu lat, kłopoty z erekcją mają najczęściej podłoże psychiczne. Nie chodzi tu o poważne zaburzenia, ale o czynniki takie jak stres, obawa przed odrzuceniem przez partnerkę, zapłodnieniem lub chorobami przenoszonymi drogą płciową. Mężczyźni w wieku średnim mają problemy ze wzwodem wywołane najczęściej niekorzystnym dla zdrowia trybem życia, złą dietą i rozwijającymi się schorzeniami ogólnoustrojowymi. To co kiedyś kojarzone było głównie z osobami starszymi, dziś jest udziałem coraz młodszych mężczyzn. Chodzi mianowicie o schorzenia ogólnoustrojowe, takie jak choroba wieńcowa, nadciśnienie, cukrzyca, miażdżyca czy nadwaga. Wszystkie one, oprócz innych objawów, wywołują zaburzenia erekcji. Niezależnie od wieku i przyczyny kłopotów łóżkowych, doraźnie mogą pomóc dostępne na rynku środki farmakologiczne. Pierwszym środkiem dla mężczyzn z zaburzoną erekcją była Viagra. Słynna niebieska tabletka ma już ponad dwadzieścia lat. Alternatywą mogą być turkusowe tabletki Kamagra, które działają w oparciu o ten sam składnik aktywny, dają te same efekty, a kosztują dużo mniej ze względu na fakt, że produkowane są w Indiach. Działający tam od lat koncern farmaceutyczny Ajanta Pharma produkuje leki pod nadzorem Światowej Organizacji Zdrowia. Produkowane tam specyfiki zdobyły już uznanie i zaufanie milionów użytkowników w wielu krajach.

Czas zmienić dietę!

Tabletki na erekcję Viagra i Kamagra to świetne rozwiązanie. One jednak działają czasowo i doraźnie. Żeby ogólnie poprawić swoją kondycję w sypialni, musisz zastanowić się nad tym jak się odżywiasz. To ważne, ponieważ zdolność do osiągania i utrzymywania erekcji zależy bezpośrednio od kondycji i stanu twojego układu krążenia. Erekcja to szybki napływ krwi do jamistych komórek prącia, które rozkurczają się i nadają penisowi duży rozmiar, charakterystyczną pozycję i twardość. Gdy naczynia krwionośne są przytkane, zniszczone lub osłabione – szwankuje ukrwienie penisa, tym samym erekcja jest słaba lub trwa zaledwie chwilę. Osłabianiu, przytykaniu i niszczeniu naczyń krwionośnych, które doprowadzają krew do penisa sprzyja niezdrowa dieta. Najbardziej niekorzystnie działa spożywanie dużej ilości cukrów prostych prowadzące do rozwoju cukrzycy. Podobnie ma się rzecz z solą, która nadużywana powoduje niszczące układ naczyniowy nadciśnienie tętnicze. Z kolei przytykanie żył i tętnic zawdzięczamy złym tłuszczom, zwłaszcza tym zwierzęcym i tłuszczom trans. Niekorzystnie na układ krążenia działa też częste sięganie po alkohol i tytoń. Podobnie ma się rzecz z produktami zbożowymi z białej mąki.

Jak zmienić dietę?

Aby poprawić swoją erekcję, nie wystarczy zmiana diety na jakiś czas. Nie chodzi oczywiście o to, by wyrzec się wszystkiego co się lubi, ale o to, by zastąpić to równie smacznymi produktami spożywczymi. Lubisz czekoladę? W porządku, ale zamiast bezwartościowej słodkiej papki, jedz czekoladę gorzką z dużą ilością kakao. Kakao ma dobroczynny wpływ na potencję. Lubisz słodycze? OK! Zastąp je słodkimi owocami, orzechami w gorzkiej czekoladzie, owocami suszonymi itp. Tłuste mięso podnoszące poziom złego cholesterolu zastąp chudszym mięsem drobiowym, a najlepiej z indyka, bo zawiera dużo argininy, która dobroczynnie wpływa na wzwód. Sięgaj po dobre tłuszcze, które znajdziesz w pestkach dyni, orzechach, olejach roślinnych, na przykład rzepakowym. Zaprzyjaźnij się z płatkami owsianymi i otrębami. Przekonaj się, że dodane do jogurtu i owoców suszonych smakują naprawdę nieźle. Białe i bezwartościowe pieczywo zastąp produktami pełnoziarnistymi. Są to produkty wyrabiane z całych ziaren zbóż. Ziarna te zawierają witaminy i mikroelementy niezbędne do prawidłowej pracy całego organizmu. Do produktów tego typu należy pieczywo, makarony i ryż. Pełnoziarniste mogą też być płatki i otręby. Na potencję seksualną mężczyzn doskonale działają owoce morza, takie jak krewetki, kraby i ostrygi. Owoce morza można kupić pod wieloma postaciami i przyrządzać je na różne sposoby. Chęć mężczyzny na seks poprawiają afrodyzjaki. Są to wspomniane już owoce morza, a także migdały, lubczyk, winogrona, papryka czerwona, goździki i wszystko to, co nadaje jedzeniu wyrazisty smak, kolor i aromat.

Więcej informacji na https://viagra.edu.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *