Czy to co jemy ma wpływ na potencję?

Dieta każdego z Nas jest bardzo ważnym elementem życia, jak by nie było to pokarm, który dostarczamy do swojego organizmu wpływa na to jak on funkcjonuje. To prawidłowa dieta pozwala Nam na bycie zdrowszym i na to abyśmy lepiej się czuli. Jednak prawidłowa dieta jak się okazuje ma też inne zadanie, bowiem dobrze dobrane składniki odżywcze mogą mieć zbawienny wpływ na potencję, czyli Naszą sprawność seksualną. Kto z Nas nie słyszał o afrodyzjakach w kuchni, jednak jaka jest prawda. Czy istnieją potrawy bądź chociaż składniki, które faktycznie są w stanie wpłynąć na Naszą potencję? Jak się okazuje takich składników jest na prawdę wiele i często mogą okazać się bardzo pomocne dla osób, które mają problemy z prawidłową erekcją bądź inne problemy z potencją. Co zatem jeść żeby to zmienić, jak poprawić jakość swojego współżycia poprzez pryzmat Naszej kuchni i tego co jemy na co dzień. Poniżej zebraliśmy kilka pomocnych rad i wskazówek, które mogą Ci się przydać!

Jak wiemy mówiąc o potencji  nie możemy zapomnieć o najważniejszym z hormonów, który jest poniekąd odpowiedzialny za sprawność seksualną. Mowa tu o testosteronie, który pozwala na utrzymanie prawidłowego wzwodu, który trwa tyle ile trzeba. W momencie kiedy owego hormonu mamy za mało mogą pojawić się problemy z wzwodem bądź z jego utrzymaniem. Dlatego tak ważne jest abyś w swojej diecie zawarł produkty, które poniekąd wpływają na zwiększenie poziomu testosteronu. Do takich produktów zaliczamy głównie te które bogate są w takie pierwiastki jak na przykład cynk czy magnez ale też selen,poniżej znajdziesz kilka przykładów takich składników:

  • orzechy, każdy rodzaj zarówno te włoskie, laskowe, czy też orzechy nerkowca czy chociaż by nawet migdały, które mają jeszcze wiele innych świetnych funkcji odżywczych
  • mięso o niskiej zawartości tłuszczu, wystarczy że zastąpisz steka czy ulubionego schabowego piersią z indyka bądź z kurczaka, oczywiście nie musisz rezygnować ze swoich ulubionych potraw na zawsze, ale pamiętaj zachować umiar!
  • węglowodany takie jak brązowy ryż czy też kasze
  • jasne pieczywo warto będzie zamienić na to pełnoziarniste
  • ryby oraz owoce morza
  • warto też urozmaicić swoją dietę o proteiny, które znajdziesz w produktach białkowych

Oczywiście każda dieta również ta na potencję powinna zawierać duże ilości warzyw i owoców. Ale pozostaje jeszcze kwestia, której przy tym temacie nie możemy pominąć, mianowicie mowa tutaj o afrodyzjakach, które również mają za zadanie pomóc Nam w polepszeniu potencji. Najbardziej znane afrodyzjaki w polskiej kuchni, które poniekąd mają też wpływ na lepszą jakość erekcji to takie produkty jak chociaż by seler, pietruszka czy marchew, także jeśli jesz już niedzielny rosół warto zjeść go nie tylko z makaronem, ale też z ugotowanymi w nim warzywami. Pomimo, że zapach nie jest obłędny to jednak czosnek już w czasach antycznych uważano za jeden z lepszych afrodyzjaków, jeśli jednak już się na niego zdecydujesz nie zapomnij umyć zębów, bo może być słabo! Istnieje też kilka owoców, które mają przypisaną role afrodyzjaków są to między innymi granaty czy winogrona. Jak widzisz pomysłów jest wiele, na pewno wśród wymienionych potraw znajdziesz coś co lubisz. Dlatego jeśli chcesz zapewnić sobie i swojej wybrance niezapomniane chwile w Waszej sypialni to zwracaj uwagę na to co jesz na co dzień!

Źródło: https://viagra.edu.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *